Yaprakdokumuseverr Ben sormadan doktor cinsiyeti biliyo musun dedi çok heyecanlandım ilk çocuğum erkek 2. de erkek dedi ay yine çok sevindim ne olsa sevinicekmişim meğer 😁 yine de alışveriş yapma ama öyle gözüküyo dedi. 12+4 üm 🤰🏻
Leylayz Yaprakdokumuseverr rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Banada bu hafta erkek dedi ancak 17-18. Hafta net kız dedi o yüzden erken yapılan tahminler değişiyor
Merve1414 Yaprakdokumuseverr ay alahim insalalh bende haftaya gittiğimde öğrenirim ikili test için gidicem 12 haftalık olucam çok sabırsız herycanliyim 3. Hamileliğim ilk oğlumu 25 haftalık oalsiya kadar bekledim alışveriş yapamdim belki değişir diye ikinciyi 13 haftalıkken öğrendik kesin erkek değişmez dedi kız dediklerinde değişme ihtimali var diye biliyorum ama erkke dedilerse değişme diye biliyorum
Yaprakdokumuseverr Leylayz bilmemki kız diyince değişiyo da erkeği ilk defa duydum sanki , bana değişmez gibi geliyo çok erkek hissediyorum 😅
Leylayz Yaprakdokumuseverr valla bende şaşırmıştım ama nasip gerçekten bende hep erkek hissediyorum bakalım detaylıda da aynı mı çıkacak
Kelebekmisaliihayat Merve1414 hiç belli olmaz, bazen yanıltabiliyor. Detaylidan sonra bile yanılanlar olmuş. Erkek evlat , kız evlat. Hepsi de can . Sağlıkla gelsinler 🌸