Hatice138 Haftadayim nişanem geldi ama sancım yok açılmam da yok aralıklı leke geliyor ne zamana kadar devam eder?
anonimm1907 Hatice138 38. haftamın ilk gününde geldi 38+1de doğum yaptım adet ağrıları gibi ağrılar girmişti 3 cm açıklık dediler
Hatice138 anonimm1907 ben de açıklık yok sancida yok bakalım ne zaman doğum yaparsam😊 çok zorlandiniz mi doğumda ben biraz korkuyorum da