-Zeyynepp- Güzel anneler 32.haftada çalışabilir raporu alınca bir iki günlük normal hastalık raporu alınabiliyor mu bilginiz var mı ?
gizemvural -Zeyynepp- alabilirsiniz sadece raporlu olduğunuz günleri doğum sonrası aktarma yapamazsınız yıllık izinde kullanamazsınız sadece aktif çalışılan günler aktarılabilir