Ozy canım aynı haftadayız. 26+0 olduk 😍 aynı ben de senin gibi son zamanlarda azaldı endişelendim randevu gününü zor bekledim falan. Karnım da baya dışarıdan bile görebiliyorum bi ara onlar olmayınca dediğin gibi insan ister istemez merak ediyo. Bugün randevumuz vardı gittik çok şükür çok iyiydi bebişimiz. Ters dönmüş yani başı yukarda ayakları aşşada. O yüzden de aşşa tarafta hissedersin çok hareket etse de sen bazılarını hissediyosun dedi. Döndüğü içinmiş yani. Hakkattende aşşa tarafta hissediyorum şuan. Daha bi kaç kez döner böyle dedi. Senin de öyledir belki