benim de 32 haftalık düzemli ağrım oldu sırtımdan karnmıma doğru dik yuruyemiyordum Arnavutköy hastanesine gitik 1-2 santim acılma var bebek doğum pozisyon u almış nts de cıktı sancı cam sakuraya yada Haseki eğitim araştırma git dedi erken doğum riskin var ve vurda yeni doğan yoğun bakım ünitesi yok sevk kağıdı istedim direk acılde vesayre uğrasmadan doktora göruneyim diye bana dediği buraya geldin gibi orayada acile gidip ağrım var dıyıp acilden kendin giriş yapman gerekiyor erken doğum riskin var hemen eğitim araştırma hastanesi ne hiç beklemeden git dedi uğraşmak istemedim daha fazla bir kaybım var zaten bunuda kaybetmek istemiyorum Haseki eğitim araştırmaya gitik yer olmadığı söyedi yatışını yapar burda sedıyede durursun yatış yapacak oda yeri yok senin gibi bir hastam daha var 1-2 saatr bekliyor baska hadtaneye sevk için belki yarına kadar da bekler beli değil hangi hadtanede yer var hangisi kabul eder zaman belirsin hiç beklemeden cam sakuraya gidin bence dedi Arnavutköy devlet hastanesi öyle dediyse riske atmayın ordan da kalkıp cam sakuraya gittik ,az bi acılma rahim ağzında yumuşama var dedi 1. doktor nts bağlıyalım sonuça göre ciger geliştirici ve doğum u ertelemek için iğne yaparız bakarız duruma göre dedi bağladı sancı cıktı al nts yi doktor a göster dediler acildeki calışanlar tamam dedim doktora gösterdim bi serum baklayıp kan değerlerinde bakalım dedi bidaha cekelim dedi nts ye bağlansın yere gidip ite kan idrar serum istedi doktor de gidip soyleyince bi kağıdına bakıyım dedi gösterdim bunama bidaha nts istedi dıyıp yuzume bakıp gülüp ya öksürmüştür yada hapşırmıştır ya dıyıp yanındaki arkadaşına gösteriyorneyse dıyıp ordakileri yonetiyor oturdu yerde 35-40 da vardır belki saygızızın teki kavga etmek istiyorum ağrımı cekıyorum zaten yaptığı muamele cok zoruma gitti sabır sabır diyorum içimden kan idrar verdim serum taktı hep asistan bazıları cok iyi bazıları burnu havada gözümün önünde birbirini küçük görüp laf atıyor küçük görüyor cok sinirlendim olursa dokum burda olursa suan banada o muameleyi yaparlar diye cok korktum acıkcası nts baklıyken farklı doktor geldi etrafında fır donuyor burnu havadalar baktı nts 1. sonuca hala hala dedi bu nıye Boyle cıkmış hastası da ilerde serumdan sonra bi perinatoloji de görsün dedi tamam dediler nts bitince gittim yine doktor hitmiş masada oturan kıza gösterdim oda doktormuş oda nts iyi kan idrar temiz eve gidebilirsin dedi şaşırıp kaldım nası iyi ağrım var hala dedim nts de cıkmamış dedi acılmanda yok zaten diyor nasıl yok az önce var dediniz Arnavutköy dekide var dedi Dedim e o zaman oraya git diyor ordan geldim zaten dedim yeni doğan yoğun bakım ı yok yoksa zaten gelmezdim dedim ben sana burda bişi yapamam diyor yuzume bile bakmıyor ya peki bişi olursa eve gidince tüm sorumluluğu alıyormusun üstüne dedim istersen gitme kal burda sabaha kadar sana bişi yapamam diyor o kadar saygızız ki ağrımda azalınca kendimi toparlayıp cıktım eltime anlatım dedi valla seni başlarından atmışlar ağrını kesip göndermişler evet dedim 3 doktor farklı farklı konuştu dedim artık bi an önce eve gidip duş alıp yatağıma girmek istiyorum sabah gitik hastaneye akşam oldu cıktık hiç boş boş yönlendirip ağrıyı kesip gönderdiler