Hayır daha zaten haftanız küçük ilerleyen dönemde bebek baskı yaptığından dolayı tansiyon rahatsızlıgınız baslarsa siz rahatsız olcagınız içşn zararlı diyorlar eger sırt üstü yattıgınızda herhangi bi semptom rahatsızlık hissetmiyorsanız iyi dinlenmeler ❤️