mrsmom_ gulciiinmomm Eskişehire yakinsaniz orda ücretsizmis fetal dna onu yaptirin derim ben. Sanmıyorum down olduğunu sağlıklıdır inşallah 🤲🏻
S12e28h46 @Evremo numara verebilirmisin birde Bursa’da ücretsiz yapan yer varmı ? Ben sabahtan gelsem hemen yaptırabilirmiyim
Guzelanne3435 fi160320 nasıl ulaşabiliriz bizde bilgi almak icn bende gtmeyi düşünüyorum da fetal dna icn
fi160320 Guzelanne3435 0222 239 29 79 numarasını arıyorsunuz genetik bölümüne aktariyorlar sizi pazartesi 14.00 de salı perşembe cuma sabah 10 da oluyor test çarşamba gunleri olmuyor test icin 295 tl odeme yapıyorsunuz rabdevu almaya gerek yok zaten
fi160320 fi160320 eger bu numarayı ararsaniz da ayni benim dediklerimi soylucektir hafta icin sabah 8le aksam 5 arasi arayın
Fatossnmz fi160320 merhabalar benim de 2 li ve 4 lu taramada 1_467 risk çıktı doktorum fetal dna önerdi Eskişehire gitmeyi düşünüyorum ben de arayıp randevu mu almamz gerekli direk gittiniz mi yoksa siz
Guzelanne3435 fi160320 aramadan da gtsem olurmu telefonda randevu oluyormu 19 haftalik oldum ikili tarama testi hersey nrmal sdce t.21 ileri tetkik önerilmektedir yazıyor bende önlem amaçlı doktor fetal dna amniyosentez önerdi yaparlar deme.
fi160320 Guzelanne3435 randevu olmuyor zaten direkt gidiyorsunuz benim dedigim gun ve saatlerde orda olmaniz yeterli riskiniz kac çıktı sizin
Sankus gulciiinmomm sakın yaptırma bebeğini riske atmış oluyosun durumun iyiyse fetal DNA yaptır yoksa detaylı ultrasonu bekle ordan herşey belli oluyo
Guzelanne3435 fi160320 t.21 risk 1.170 yazıyor aslında hersey normal ileri tetkik önerilmektedir yazıyor