gulciiinmomm ilk gebeliğimde 2li 3lü taramam düşük riskti detaylı ultrasonda kalbinde parlaklık var böbreği büyük amniyosentez yada nifty öneriyorum dedi doktor bebek olmul 24 haftalık doğursam yaşama ihtimali bile var ve aldırmayı düşünmediğim için ikisini de yaptırmamıştım başka bir doktora aynı gün detaylıya gittim 3 defa aldı ultrasona iyice baktı herşeyine istersen yapalım amniyosentez ama bu bebek sağlıklı ben birşey görmüyorum böbrek büyüklüğü diye birşey amniyosentez için endikasyon değil kalbinde de birşey göremiyorum dedi. Sonuç çok şükür sağlıklı bir kızım oldu ama doğurama kadar bende stresli bir gebelij geçirdim. Bu gebeliğimde direk nifty yaptırdım o yüzden hiç ikili tarama falan yaptırmadım çünkü resmen bana bunların bi geçerliliği yok risk belirler bu testler 100/1 ihtimal der ama o 1 ihtimal seni bulabilir demişti o amniyonsntez öneren doktor. İçinizi ferah tutun eğer aldırmayı düşünüyorsanız yaptırın ya da bilemiyorum tek 1 doktora bağlı kalmayın bu konuda kesinlikle. Aynı gün içinee 2 doktor ikisi de perinotolog ama iki farklı görüş olabiliyor…