Zerrinatila Nerde oturuyorsunuz Güzel anneler kaçıncı haftadasınız Hangi hastanede doğum yapacaksınız tanışalım 🥰 Ben 16+4 haftayım Çubuk da oturuyorum Hayırlısıyla şehir hastanesinde nisan 23 yada 24 dü Sezeryan doğum yapcam 🥰🥰
ilaxidexi Zerrinatila Merhabaa ben de Eryamanda oturuyorum. 11+6yım, memorial’da doğum yapıcam Allahın izniyle 🙏🏼 sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🙏🏼
NazifesEnayAkup Zerrinatila karapürçekte oturuyorum 30 haftalık hamileyim nasip olursa cebeci tıp fakültesinde doğum ypıcm
Elifttk Zerrinatila altındagda oturuyorum 18 haftalık bılkent sehır hastanesıne ıkız olduğu ıcın perınatolojıye gdıyorum 🥰
nunusmom Zerrinatila sincan tandoğandayım 25 yaşındayım 2. Gebeliğim. 21+1 haftalık olduk 2. Kızımızı bekliyoruz. 😇 sincan eğitim araştırma hastanesine gidiyorum mide yanmalarım var baş ağrılarım var birde evde 2 yaş sendromunda bir kızım var 🥴🥲😅 öyle işte 😂
Ankara-58 ilaxidexi etimesgut canın 32 haftadayim etimesgut takipliydim şimdi bilkent geçecek inşallah
Bay00 ilaxidexi merhaba bebeğinizi sağlıkla alırsınız inşallah kucağınıza ☺️ doğum paketiniz mi var acaba fiyatları nasıl genel olarak
Aysegul6178 Ankara-58 NazifesEnayAkup bende Cebeci tıpta doğum yapacam 38. Haftadayım hangi doktora gidiyorsunuz
Noraa Ankara-58 bilkent şehir hastanesine mi gececeksiniz normal doğum mu düşünüyorsunuz? Ben de oraya geçeyim diyorum ama arastirma asamasindayim
Linda3406-06 nunusmom bende Sincan’da oturuyorum çok sevindim Tandoğan mahallesindeyim 29 haftalık hamileyim 🤗
Ayseglkrlkk Elfanne aaa merhaba bende 29 haftadayım ve lokman hekim Akay’da yapcam hangi doktora takiplisiniz? 🌸
Appleseedblackseed mombarbie_ merhaba sağlıkla kucağınıza alın ben de 19. Haftadayım Sedef hoca da takipliyim ☺️
Elfanne Bay00 ben soyleyim benim va4 doğum paketi 6 kadın doğum muaeyen Bi kardiyoloji bj diyetisyen tüm tetkikler nstler doğum yatış bebeğin ilk muayenesi topuk kani işitme testi doğumdan sonra annenin ilk muayenesi dahil 26 bin tl
ilaxidexi Bay00 amin inşallah 🙏🏼 fiyatlar biraz uçuk, biz doğum paketi tercih ettik ama yine de fazla 😓
zeyno_mehmt Elfanne pazar gününe denk gelirse doğumunuz Elif hanım gelmiyor şehir dışındayım diye. Beni ilk doğumum da ortada bırakmıştı.
Elfanne Karbaby rabbim sağlıkla kucaklamayi nasip etsin kaç haftaliksiniz doğum şekliniz nedir ben sezeryan olcam
M-Y2020 Zerrinatila 36 haftalik hamileyim 🤰 Pursaklar saraydayim yakn sayılırız. Etlik şehir hastanesine gidiyorum
MasaLeyla06 M-Y2020 yaa bende sarayda oturuyorum aynı şekilde etlik şehir hastanesine gidiyorum🥰 kaç haftalıksınız
Gamzekeser 9+4 ben de çubuktayım hem Pursaklar duru hem Bilkent’e gidiyorum doğum Bilkent’te olacak büyük ihtimalle 🥰
Karbaby Elfanne benim de sezaryen olacak inşallah 36 haftalığız, amin bütün hamilelere Allah sağlıklı hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏 siz kaç haftalıksınız
Asiyefdnn Elfanne bende Elif terzi takiplyiim 34+4 haftalığım , biz doğum paketini 20. Hafta sonrası için aldık 19.500 tl ye ama o zaman normal doğum paketi de 21.500 demişlerdi demek ki sonradan zam gelmiş