https://mutluresim.com/image/nfd85Q
https://mutluresim.com/image/nfdE79
Kızlar 20 Ekim’de kimyasal gebelikten dolayı kürtaj oldum 24 Ekim’de kanamam bitti doktorum kendini iyi hissettiğinde deneyin dedi gün aşırı denedik tahmini yumurtlama zamanım 2 hafta önceydi iki gün önce pembe lekelenmem oldu sadece peçeteye geldi dün akşam test yaptım böyle çıktı. Doktorum çarşambaya kadar âdet olmazsan gel bakalım dedi çok heyecanlıyım şimdi kan versem düşük çıkar yükselme stresi olur diye korkuyorum gebelik var sanırım kan versem mi ne yapsam bilemedim bu sefer sağlıklı olmasını çok istiyorum 🥹🙏😍