bernagunes ilk doğumumu orada yaptım Alper hocada eli çok iyi bilgisi de var güvenilir bir doktor fakat ukala baya. Ama hastane oda bakımından cok rezalet bir yer, her odada tuvalet yok odalar iki kişilik Özel oda istesen de dolu diyorlar, eşin dahi giremiyor erkek sokmuyorlar biz bebeği koridora çıkarıyorduk eşim görsün diye veya dedesi falan geldiğinde yani ziyaret saatinde dahi asla kabul etmiyorlar babayı. Çiçek dahi sokmuyorlar odaya yasak. Kaldığım odada tuvalet yoktu ortak kullanılan tuvaleti kullandım çok kötüydü pisti artık enfeksiyon kapacağım diye bir gece kaldım zar zor ertesi gün çıkmak istedim. Doğumdan sonra 2 3 saatte bir başına bir sürü stajyer toplanıyor resmen deney tahtası gibi kullanıyorlar mesela karnına baskı yapıyorlar ya pislik çıksın diye bana son bu dediler onun üzerine 2 defa daha geldiler izin vermedim meğer stajyerlere gösterip yaptırıyorlar yani ciddi anlamda çok rezalet bi sistemi var ayrıca suan çagsuyla ücretleri aynı hemen hemen paramla rezil olmamak için çağsuda yapacağım en azından rahat ederim. Betül hanıma da gittim ikinci gebeliğimde ama yok yani o da biraz değişik kapıda soru falan sorduğunda azarlıyor beğenmedim Betül hanımı ben