Hamileanne yicegi ekmegi varmış üzülme beraber büyürler iki kardeş benim oglum 7 aylıkken hamile kaldım şuan 23 haftalık olduk bile iyiki diyorum enazından Allah korusun yarın birgün büyüdüklerinde bana veya esime bisey olsa yalnız kalmayacak birbirlerine destek olucaklar kimin ne dedigini hiç aldırma rabbim sağlıklı dünyaya gelmesini nasip etsin inşallah ☺️