Asya06 Kızlar bir bende mi oluyor doktora gitsem mi bilemedim 28. Haftamın sonundayım ayağa kalkıp yürümeye çalışınca ağrı oluyor rahimde sağ kasık bitiminden ağrıyor neden olur bu acaba korkmam gerekır mi
Dilan_55 Asya06 bebek makat gelişse ondan kaynaklı oluyor benimde öyle ayağa kalktığımda vaya ağrıyor aciyor alt karnımdan vajinama kadar doktora sordum bebek baskı yaptığı için cok normal dedi
Sinemmm1 Asya06 çatı ağrısı deniyor pelvis kemiklerine baskı oluyor o yüzden oluyormuş benimde bir aydır var. Hatta geçen gün yerde oturup bağdaş kurarak valiz hazırladım biraz uzun süre sanırım çok baskı oldu ve arkasından iki gün mahvoldum o kadar şiddetlendi ki yürüyemez oldum. Kendimizi çok yormamak dinlenmek sanırım tek çaresi
Asya06 Dilan_55 öyle miii ay berbat bişey yaş ama yürürken özürlü gibi yürüyorum ağrıdan teşekkür ederim bilgin için 😘
Nnoktaa Dilan_55 yoo makat gelişle alakası yok. Benim baş aşağı normal pozisyonunda bende de ağrı var. Ve dün kontrolümde sordum doktor bana da baskı yaptığı için normal dedi. @Asya06
Dilan_55 Asya06 bende öyleyim canım sanki çok ağır spor yaparsın da derin yırtılır gibi ağrı acı oluyor meğer bebisler popoyla oraya oturduğu içinmiş 😂 gene de çok için rahat etmezse sorarsın bi doktora rica ederim ♥️
Miniktavsannn Asya06 ay bende öyleyim o haftalarda başladı şimdi 38 hafta olduk altıma sicmis gibi yürüyorum oranin agrisindan
Dilan_55 Nnoktaa tamam yani baş pozisyonu ve makat pozisyonu aynı ağırlıkta zaten ben doktor bana makat geliste ağrı ondan kaynaklı dediği için öyle dedim baş aşağı pozisyonda da ağrı olması çok normal bütün ağırlık kafaya biniyor
Asya06 Genel olarak baskıdan dolayı yanii internette baktım da rahim büyüdüğü için kaslarda yırtılma ve ağrıda olabilirmiş 🤷🏻♀️ inşallah devamlılığı olan bişey değildir
Asya06 Şimdiye kadar hiç zorluk yaşamamıştım sanırım son zamanlar burnumdan gelecek çarpıntı da var bende göğsüm daralıyor nefes alamıyorum zorlanıyorum 1 ay sonrasını düşünemiyorum 🤦🏻♀️
emelol Bende de ağrı çok oluyordu 33+3 teyiim . Doktorum ağrın olursa günde iki doz magnezyum al dedi gerçekten çok faydası oldu, ağrılarım azaldı