Nur_50 Polenmom acaba ayları tam uyumlu mu? Şubatta doğacak bebeğim için kıyafet alacağım o yüzden soruyorum.😊
aogoya Nur_50 oğlum 7-8 aylıkken 9-12 giydiriyordum Kotlar hele daracık 😂 uzun bir süre kullanabilirsiniz katlayarak oğlum 9 aylık ben 4-5 aylıkken 9-12 kullandım şimdi 18-24 aldım
Polenmom Nur_50 tam uyumlu olduğunu düşünmüyorum bir tık büyük gibi ama her kumaşta farklı tabi ☺️ tabi bebeğin kilosu da önemli bazı bebekler daha tombik oluyorlar 🌸
aogoya aogoya şimdi 9 aylık eşofman takımları 9-12 fln ennn fazla 1-2 ay giyer dışarda ama kış sonuna kadar evde giydiririm bir tık küçülmüş olacak