Kubrayildiz02 Merhaba arkadaşlar oksapar kullanıyorum dün akşamüstü yaptım gece tam iğne yerimde sizi şeklinde ağrı oluştu ,yasayn var mı ?
Kubrayildiz02 naneliseker_ çok teşekkür ederim dünden beri kafaya taktım 8 haftalık gebeyim dedim acaba bişey mi oliuor sonra dedim bisey olacak olsa göbek deliği hizası ve sadece o bölge olmaz herhalde
naneliseker_ Kubrayildiz02 havasını alin ve aynı yerden vurmayan çalışın. Korkmayın zaten yağlı bir iğne yakıyor da :)