anonimm1907 ben 2. Gün desteksiz kalkmaya başlamıştım ama sonra gaz yüzünden ağrılarım başladı şimdi 11. Gündeyim gayet rahatım 4-5 gündür desteksiz oturuyorum yatıyorum kalkıyorum 2 veya 3. Günden itibaren desteği kesin zor gelecek gözünüze ama daha rahat olduğunuzu fark edeceksiniz kalkarken ellerinizi dizlerinize koyup tek seferde yukarı bakarak kalkın, yattığınız yerden kalkmak için direk kalkmayın önce kendinizi ellerinizi yatağa dayayıp yukarı itip biraz olsun dik konuma kaldırın her gün bir önceki günden daha iyi olacaksınız destek aldıkça zorlaşır çünkü destek aldıkça kendinizi kasıyorsunuz