MercimekVeaAnnesi Kizlar 40 imiz cikti hatta bugun 45. Gun ama benim hala kirmizi lekelerim geliyor canli kirmizi az az bu normal mi ilk dogumumda hemen bitmisti sizinde boyle mi yoksa anormal bi durummu
Smyye0303 MercimekVeaAnnesi benim 53 gün sürdü canim normal yanlız çok halsiz bitkin kalirsin kan ilacı ve vitaminlerini iç
skuscu MercimekVeaAnnesi normal canım ben 56 ım cıktı diyordum bir leke bile olsa geliyordu sonra bitti inşallah yakında biter
N-23 Benimde ilk doğum o yüzden dedim sadece benimki mi sizleri okudum rahatladım hatta anneme sürekli niye geliyo fon diyip korkuyordum iyiki bu postu açtınız
MrsMommyy1 MercimekVeaAnnesi bana sağlık ocağında demişlerdi ki 40 gün dolduktan sonra 41. Gün bile olsa regl kanaması sayarız dedi acaba regl mi oldunuz