Muczem222 Arkadaşlar 25 haftalık gebeyim ama bir iki gündür tek kaşık bolgeme bir sancı giriyor iki sn geri çıkıyor dün 4 kere oldu sizlerde varmı normal mi
Kelebek1_ Muczem222 merhaba valla 25 haftalığız bizde acayip şişim karnım çok sert kemiklerim batıyor sanki oturup ağlamak istiyorum hiç iyi değilim 😢
Edaa1334 Benimde alt karın sızlaması,kasıklarım çekiliyor resmen sağdan sola dönemiyorum canım çok acıyor
Fhryhzr Of bende 25 e girdim dün ilk defa ayaklarım şişti ödem oldum gebelik zehirlenmesinden korktum gece yatınca geçmiş artık ayakta durmamak gerekiyor bu hafta atak haftası sanırım pek iyi geçmeyecek 🤣🤣🤣
Ankara-58 Fhryhzr gebelik zehirlenmesi olması için ödem yeterli değil tansiyon yüksek olması lazım idrar protein kaçak ödem
birpcoslu Muczem222 bana normal demişlerdi bebişin hareketlerine bağlı muhtemelen o bölgeye doğru ayaklarını diriyordur
Tatar59 Başlıyor hamileliğin sıkıntılı zamanları hanımlar beklentisinizi yüksek tutun 😅 ikinci gebeliğim bu 25+2 olduk. Bu ilkine göre daha zor geçiyor. Önümüzdeki 15 hafta nasıl geçecek bakalım çok merak ediyorum