Aranızda gebelikte veya onun haricinde genital siğil yaktıran var mı ?
24+2 iken azıcık anastezi ile yaktırdım ben benimkileri yani birkaç gün önce ağrım sızım yok antibiyotik verdi fakat bende mantar yaptığı için kullanmak istemiyorum. Hafif kanamalı akıntı geliyo normal midir ?