Merhaba kızlar. Yaklaşık 19 saat önce sezaryen doğum yaptım. 1 gün hastanede kalıyoruz. Bebişim yanımda uyurken ben de sizinle hikayemi paylaşayım dedim. Son haftalara kadar hep normal doğum istedim ve o şekilde konuşarak ilerledik fakat benim aşırı ödemim olması, bebeğin kilosunun önden ilerlemesi gibi sebeplerle doktor zor bir doğum geçireceğime sezaryen doğum yapmamı önerdi ve 38+3de doğumumu gerçekleştirdim. Aşırı rahat korkusuz bir şekilde hastaneye gittim. Ta ki ameliyathaneye inene kadar. Zangır zangır titremeye başladım hem soğuktu hem de bir anda korku bastı. Bebeğin anestezi çok almaması için genel anestezi yerine belden aşağı uyuşturmayı tercih ettik. Bele yapılan iğne pek acıtmadı sonrasında zaten uyuştum ve doğumun gerçekleşti. Sadece karnıma yapılan baskıyı hissettim, o da acı değil tabi ki. Ekip çok iyiydi, benimle muhabbet ederek, müzik açarak doğum yaptık. Bebeğimin ağlama sesini duyduğumda mutluluktan ağladım o hissi tarif edemem. Hemşireler bebeğimle güzel fotoğraflar çektiler. Her şey bittikten sonra beni odaya aldılar aşırı üşümeye başladım baya titriyordum her yerim buz gibi oldu. Beni ısıttılar ve hemen bebeğimi emzirdim. Bir süre sonra ağrılar sancılar başladı. Yalan söyleyemeyeceğim berbat bir acı ve ağrı kesiciler fayda etmedi. Hala da acı çekiyorum açıkçası ama biraz daha iyiyim. Uyuşukluk geçtikten sonra sondayı çıkardılar o da pek acımadı, ayağa kaldırdılar yürütmeye çalıştılar ama o acıyı da anlatamam çok fenaydı. Hala kalkarken acı çekiyorum. Umarım bir an önce bu ağrılarım diner çünkü bebeğimle ilgilenmek istiyorum. Lütfen benim için dua edin çabucak iyileşeyim. Doğum yapacak annelere de şimdiden geçmiş olsun diyorum. Doğum kolaydı ama sonrası biraz sancılı maalesef. Umarım acınız ağrınız minimum seviyede olur ve bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız. Bu uygulamayı özleyeceğim, ben happy kids’e geçiyorum. Kendinize iyi bakın 🫶🏻