Kubrabaytekin Kizlar nstde sanciniz çıktıktan ne kadar zaman sonra doğum yaptınız. Belimde kasıklarımda ağrılarım var ve bebek sürekli kasiliyor
Mmeleklr2 Kubrabaytekin 38+1 im bende ara ara sancılarm oluyor ama yalancı sancı düzenli aralıklarla olursa doğum belirtisi oluyor
Kubrabaytekin ms_annisko_ düzenli değil sanırım. Aslında 2.dogumum bu ama ilk doğumum 30 haftada olduğu için bu haftaları ilk defa yasiyorum
Kubrabaytekin ms_annisko_ bende öyle düşündüm ama bı kaç gündür devam ediyor o yüzden sormak istedim teşekkür ederim
ms_annisko_ Mmeleklr2 benim dört haftadır hiç geçmedi sancım ne gelen var ne giden açılmam da yok zaten :(
Kubrabaytekin ms_annisko_ hadi ya bu kadar uzun sürdüğü de oluyor demek ki 😔 30 haftama kadar doğacak korkusuyla geçirdim şimdide ne zaman doğacak stresi sardı 🤦♀️
Kubrabaytekin ms_annisko_ nstde bebek kipirdamayinca ister istemez stres yapıyor insan. Sağlıklı bı sekilde kucağımıza alalım inşallah