Krm valla benim çok zor geçti hamileligim kuzum annemdende uzaktım eşimin tarafıda pek ilgisizdi eşiminde iş için devamlı izmire gitmesi gerekiyodu benide götüremiyodu dogumu burda istiyorum diye ama 9 ayım her günü sıkıntılıydı diyebilirim çok daraldım oyüzden ben dogmasına çok çok seviniyorum 😁 bian önce kucagıma alsydımda rahatlasaydım göz0yle bakıyorum artık