hicranatesbaykal Ceylanim canım benim 2 cm açıklık var ama bebek tam yerleşmemiş karnımda hiç inmedi eger ki salıya kadar inerse bebek yerleşirse normal dogum suni sancıyla olcka eger bebişim inmediyse yerleşmediysede sezeryana alıcak kesin sabah 8 de yatış verdi 😍
Krm hicranatesbaykal ay ben de gittim 40+3 um ve doktorum salı sabah sekize fitil ve suni ile.dogumi başlatmak üzere randevu verdi
hicranatesbaykal Krm dedigin gibi müvarek gün salı 8 heralde 😁😁 ay inşallah saglıkla alırız kucagımıza degişik hisler içindeyim hem korku hem heyecan 😍
Krm Mavi20 ay hadi İnşallah hatta salıya kalmaz da kendiliğinden gelir bebislerimiz. Hayırlı doğumlar hepinize şimdiden en sağlıklı şekilde.
hicranatesbaykal Krm yok kız salıyı beklesin eşim izmirde oda salı gelcek 😁😁😁😁 o gelmeden doguramam 😁😁😁😋😋
Mavi20 hicranatesbaykal Krm Ben kesin sezeryan olacağım sizlerin normal olma ihtimali var inşallah pırt diye doğurursunuz da akşam 10:00 da hazır oluruz 🤗
hicranatesbaykal Mavi20 hahahha evet canım inşallah akiam 10 da burda birleşelim tbai o acıyla sızıyla aklımız gelirse 😁
Ceylanim hicranatesbaykal saglikla gelsin canim inslalhh her dogum kendine ozeldr hakkinizdan hayirlisi ne ise o olsu zorlasmadan kolay bi şekilde
Krm hicranatesbaykal ay seninki beklesin o zaman. Ben sürpriz istiyorum mudahalesiz kendi keyfiyle gelsin istiyorum çok uğraştım emek verdim ve istedim her şeyin doğal ve normal olmasını Allah'ım nasıl etsin de biz ona müdahale etmeden pirtlayiversin
Krm Mavi20 ya sen gircen saati belli 10-15 dk ya yavrun kollarında. Allah bilir ne durumlara girip cikicaz her yanı belirsiz koca bir bilinmezlik. Ay resmen uzay bu normal doğum. Belirsizliğe tahammülüm çok az.
Sebnem55 Cuma sabahıda bizim sezeryanimiz var.ben iceriye alt ust takım ayarladım.oyle talep ettiler...
Gkgk Sebnem55 ya bende de var ama herhangi bişey demediler bilemiyorum hangisini versem tulum mu 2 li alt üst mü🤔