Esra_4774 Aselikoo 18 Ekim’de 1,75 15 Eylül ’de2,99 18 Ağustos ’ta 8,34 14 Ağustos ’ta17,58 3Agustos’ta 9,33 ( burda gebe oldugunu öğrendim aynı zamanda ) Kasım’da gidemedim randevu bulanadim 1 aralığa aldım
Aselikoo Esra_4774 9.33 muu baya yuksekmis degerin inşallah dusmustur canim bekimkide 5 nerdeyse korktum tedirgin oldum baya inşallah saglikli bi sekilde dogururuz bebişleri
Esra_4774 Aselikoo gebelik TSH ’şi dedi doktor ilaçla belirli bi duzeyde tutuyoruz gebelikten sonra geçer mi merak ediyorum doktor bu konuyla ilgili size birşey dedi mi
Aselikoo Esra_4774 gebelige bagliysa geciyor diye biliyorum ben oncesindede tiroit ilaci kullaniyodum ama tabi gebelikte yukselmesi tedirgin ediyor
sebnemkargaci 15 yıldır tiroid hastasıyım hashimatom var ve endokrin kontrollerime sürekli giderim yaşayarak daha iyi anlıyorsunuz bazı şeyleri şöyleki hamile kalmadan ömce sağlıklı bir gebelik geçirebilmek adına 2.5 un altında olması gerekiyor hamile kaldıktan sonrada tiroid rahatsızlığınız varsa doktorunuz zaten doz yükseltiyor çünkü gebelikte tsh hormonu artıyor. Ben 4 kez kimyasal yaşadım doktorlar hepsini de tiroide bağladı yapılan testlerde hiçbir sorun çıkmamıştı çünkü. Diyeceğim o ki böyle şeyler ertelemeye gelmez yalnızca hamilelikte değil hamile kalmadanda mutlaka değerlerinize baktırın ve sorun varsa tedavinize başlayın. Bu arada bende yıllardır ilacımı hep kahvaltıdan yarım saat önce içerim 1 saat öncesi diye birşey ömrümde duymadım