Rahim ağzı kısalığı 16 mm dedi hastaneye yatış verdi sonra 9 mm oldu progeston fitil hal serum şeklinde ilerliyoruz dün sancı ve biraz açılma olunca halka takıldı acayıp canım yandı dayanılmaz oldu bu ne kadar kalır enfeksiyon falan kaparmıyım halkanın bir zararı oluyor mu bakımı falan nasıl oluyor yaşayan yaptıran30 haftalığız şuan aslında bir hafta önde bebek 31.1 ama bilmiyorum haftası daha erken küveze alınır dedi doktor ne kadar bekletir bu halka varsa bilgi verebilir mi