Emine-Tanis Kızlar merhabalar benim henüz çatlaklarım çıkmadı ama ben şimdiden düşünmeye başladım önceden alabileceğimiz bir önlem var mı krem vs. Ya da doğum sonrasında mı geçmesi için uğraşılıyor? Komple yok edenler varsa cevaplarsanız sevinirim teşekkürler😇
Blueberry0 Emine-Tanis lierac kullanabilirsin fiyatı biraz yüksek. bebek yağı da kullanabilirsin maksat o bölgeyi nemli tutmak. Ben 34 Haftalığım hiçbir şey sürmedim. Çok şükür hiçbir yerim çatlamadı. biraz da genetik sanırsam. Çatlayacağınız varsa ne sürerseniz sürün çatlıyorsunuz.🥲
Emine-Tanis Blueberry0 evet bizimkilerde herkeste çatlak var. MaşaAllah ne güzel yani sırrı orayı nemli tutmak ve birazda aileden gelmesi😂 ben kesin çatlarım o zaman😂😂