Merhaba arkadaşlar ilk doğumum 2020 mayısta mecburi sezaryen olmuştu , şuan 31+3 haftalık hamileyim ve normal doğumu deneyimlemek istiyorum doktorumda destekliyor şuan için her şey yolunda yara izi kalınlığım gayet iyi dedi doktorum ama ben yine de korkuyorum. Aranızda ssvd yapan var ise tecrübelerinden faydalanmak isterim