Seymka Haftaya girdim sırtımda 2 gündür bi sızı var ağrı gibi iğne batması gibi doğum belirtisi olabilir mi ?
Anonimmmm Seymka bende 31 haftalığım sırt ağrısı başladı. Özellikle iş yapınca daha çok oluyor doğum belirtisi değil diye düşünüyorum. Bebek ağırlığından ötürü kambur duruyoruz esnama yapmak lazım aslında o yüzden ağrımiz oluyor