Melos066 Kevserehdhd 21 +5 olduk evet ağrı var gittikçe de artıyor zayıf olduğum için ağırlık binince etkileniyorum kalça bel ağrısı fazla yaşıyorum
merii10 Kevserehdhd bnde dün bu konuyla ilgili post acmistm 28 haftaligm ve iki üç gundr çok ağrım oldu sürekli kantoron yağıyla hafif masaj yaptrdim şuan daha iyiym çok şükür tavsiye ederim
Alen Kevserehdhd 22.haftamdayim oyleyim yürüyemiyorum bile kemiklerim batıyor sanki magnezyum da kullanıyorum ama yatakta dönerken ayağa kalkınca ilk yürüdüğümüz çok kötü
Yavru-kus Kevserehdhd valla ben 12 haftalığım bugün kalça ağrısından öldüm resmen çok ağrıyor devamı da gelecek gibi sanki inşallah tekrarlamaz bu Arada cinsiyetiniz nedir kız çocukta kalçaya vurur derler genelde
Hanis Benimde çok fazla oluyor magnezyum kullanıyorum hatta bacağım kitleniyor yürüyemiyoruz o kadar kötü oluyorum bazen
ilkgozagrim__ Yavru-kus evet benimki kız kalça ağrım çok vardı magnezyum kullandım hafifledi hatta olmuyor çok şükür
aleynklc 26.haftadayım benimde 1 haftadır bel ve kalça ağrılarım oluyor yürüyüş sıkıntısı yaşıyorum ve çaresi yok gibi :(