Rozalii-67 ilaç aldinmi sen doktora gidince söyle de prilam versin sana bulantı ilacı gece 1 tane atarsın baktın gün içinde iyi oluyor yada tam tersi devam ediyo ozaman gece yatmadan 2 tane atıyorsun normalde öyle yaparsın canim . İnan ben 3 gebelik 3undede 3 ay bulantı kusma berbat geçmişti sabret bu günlerde geçiyor. 4-5-6 ay fena değil güzel giduyo karnın erkenden büyürse 6.ci ayda bel kaburga ağrısı başlayabilir