Harvicell Kızlar 35+6 günlüğüz bu ikinci gebeliğim ama ilk doğumum mayısta olmuştu . Şimdi aralık anneleri hemşireye verilecek kıyafet neler koydunuz . Özel hastanede llacak doğumum ama devletteki gebe okulu hemşiresi ile görüştüm 1 adet iç zıbın ve patikli alt üzerine de alt üst takım dedi ama alt üst takımın altına 1 tane daha alt giydirmeye gerek olur mu bilemedim hastaneler de sıcak siz neler koydunuz ? Koyacaksınız
Smyye0303 Harvicell gerek yok canım hastane zaten sıcak sen zibin atlet alt üst takım şapka eldiven ver bı adet penye battaniye ona sarıp getirir zaten herşeyden ikişer tane köy bavuluna 4 adet takım koy kaka cis yapar batırır falan bilemeyiz yedek battaniye. En önemlisi kalın battaniye hastane çıkışında ona sararsin tamamen bebeğini
Kiwitoveannesi Harvicell onlar bence yeter hastaneler çok sıcak oluyor çıkınca zaten ilk kıyafetini çıkartıyorsun bir kaç saat sonra yetersiz gelirse ozaman giydirirsin yanında penye battaniye bide peluş battaniye koy onada sararlar
Smy17 Harvicell benimde aralıkta doğumum nasipse bende alt üst takım bir tane uzun kollu zıbın eldiven şapka bez battaniye koydum hemşireye verilecek olarak bence yeterli gibi çünkü hastaneler sıcak olur
DenizCetin3838 Bende 2021 mayısta doğum yapmıştım ilk bebeğimi şimdi kasımda yaptım zaten kundağa sarılıyor ve hastaneler gerçekten sıcak ben iç zıbın alt üst patikli takım giydirdim ama iki kat çorap giydirdim bir ince kundağa (ince müslin) bi de normal kundağa sardım
Aybarssmom_ Ocakta doğacak bebeğim biz zıbın, alt, çorap, tulum, eldiven, şapka ve nohut battaniye koyduk