Blueberry0 Bebiş doğdu butonu geldiii. Artık heyecan ve korku içindeyim. Yarın odası montaja gelecek kıyafetlerini yıkayıp ütülicem. Çok heyecanlıyım herşey için🙈34+0 olduk. Sizde durumlar ne?🩷