Reyhan-v Merhaba sevgili anneler sizlerden bildiğiniz ve araştırdığınız kadarıyla bebek bezi önerisi almak istiyorum. Kasım indirimleri gelmişken alayım dedim sitelerden araştırdım ama biraz kafam karıştı sizin önerileriniz hangileridir ,hangi bezi tercih ettiniz.
Blueberry0 Reyhan-v Sleepy bionatural ve Purebaby aldım .1-2-3 num kadar stokladım. Islak mendil de aynı şekilde iki markadan 12 li aldım .
PervinY Reyhan-v Biz Molfix yeni nesil olan ve baby turco kullandık birer paket ikisinden de memnun kalmadık. Molfix pişik yaptı ve çok koku yapıyor. Baby turco sürekli sızdırdı. Son olarak migrosun markası minies aldık içerik olarak temizmiş ve şuana kadar bi sıkıntı pişik sızma vs yaşamadık. Bez deneyerek karar verilmesi gereken bişeymiş stok yapmanızı tavsiye etmem ☺️ Islak mendil olarak baby turco zeytinyağlı olanı kullanıyorum ama evdeyken su ile yıkamaya çalışıyorum genelde. Islak mendil ne kadar temiz olursa olsun en iyisi su yinede.
Ozge56 Reyhan-v beybi turco 😊 hiç sızdırma yapmiyor pişik olmuyor çocuğum çok memnunum çok 4 aydır kullaniyoruz
Reyhan-v PervinY çok haklısınız bebek bezi çok ince bi çizgi galiba 😂okuduğum diğer forumlarda da bi annenin iyi dediğine diğeri kötü diyebiliyordu
Eylulll_ Sleepy narutal,serisiden 1 numara 126 adet aldım 2 numarada 210 adet , şimdilik yeter herhalde, Islak mendilde baby turco yenidoğan aldm
Reyhan-v Eylulll_ 2 numaralarda da göbek bağı oyuntusu var ve kilolar 1 de 2-5 kem diğerinde 2-6 siz farkını çözebildiniz mi ben anlamadım da