Filizsz benim çocuklarım arasındada 5yas olacak, şuan oğlum 4bucuk yaşında. Bende hamilelikten sürekli yorgunum oyun falan fazla oynayamiyorum oglumla o noktada vicdan azabı benide sarıyor. Ama kıyafet konusunda haksızlık gibi düşünmeyin sonuçta yeni doğacak bebeğin hiç kıyafeti yok ihtiyaç yani, ben oğluma anlatıyorum şuan karnımda çıplak senin bir sürü kıyafetin var kardeşinin hiç yok vs. Diye böyle anlatınca anlayışla karşılıyor, birlikte beğenip alıyoruz mesela tabi oglumada arada alıyorum ihtiyacı olmasa bile öyle öyle dengeyi bulucamıza inanıyorum