HusnaNur1107 Kızlar benim mide bulantılarım asla geçmiyo 🥺ve 1 yaşında kızım var çok zorluyo birde sağ kasığımda ağrı var Ne olduğunu anlamadım kızımda böyle olmamıştı hiç
Aigun HusnaNur1107 merhaba.doktora gitdinizmi? Bendede aynıydı. Doktorum mide bulantısı için prilam yazdı,agrılarm için ise progesteron fitil, kullandıkca agrım azaldı
1998_irem HusnaNur1107 prilam bana hafiif gelmişti ben doktor tavsiyesi ile hem prilam hem onyzd diye ilaç kullanıyorum bulantılarım geçti
mrssari34 HusnaNur1107 ya zor oluyormu çocuğunuz küçük ya benimde bebeğim daha 3 aylık hamile olduğumu öğrendim bebeğim 11 aylıkken doğum yapmış olucam
HusnaNur1107 Aigun pazartesi kontrolüm var bende bu şikayetlerimi söylerim bakalım bana ne vercek ne yesem çıkarıyorum çok kötü bişey
HusnaNur1107 mrssari34 canım zorlancaz evet ama 2 sene sonra rahatsız ikiside büyümüş olcak aynı anda