Rksp Hanımlar hayırlı geceler. Hemşire bu gün ki sağlık ocağı muayenesinde kalbini dinlerken bebek aşağıya inmiş artık dedi. Ne demek bu yani doğum mu yaklaştı. 36 haftalık hamileyim.
Sssaaa3 Rksp normal doğum için bebek kafasını aşağıya yerleşmesi gerekiyor normal bi durum bu hatta herşey iyi gidiyor demek
Rksp Sssaaa3 bebeğim zaten hep baş geliş şekşldeydi ama bu gün ilk defa böyle bir şey dedi acaba dedim doğum mu yaklaştı 😁
Rksp mevraca erken doğacakmış gibi hissediyorum da hemşire de öyle diyince biraz panik olmadım değil 😁
Rksp Minigiim-vebenn52 o an karıştım soramadım. Sonra doktora sordum o da bir şey demedi. Şimdi de kafama takıldı.
2prenses_masal-oyku Rksp doğum yakın demek oluyo bu banada annem demişti bebek aşağı inmiş yukarda durmuyor diye onu demiştir ama benim indikten epey sonra doğdu 41. Haftada falan yani inşallah siz zamanında doğurursunuz🤭