Esracaaa Kızlar 38 haftalık hamileyim ve bu gün akşamdan beri vücudumda ağrı gibi rahatsız eden bi his vardı ve şu an bel ağrısı arttı 1 kere karnımı belimi saran bir ağrı oldu ve afedersiniz makata vurdu ağrısı bunlar doğum belirtisi olabilir. Mi
mevraca Esracaaa vicut doguma hazırlıyor kendini ben 36+5 deyim bendede oluyor makata vuran agrılar rahim genişliyor
livasmomm Esracaaa olabilir agriyi takip et belirli araliklarla gelir ve araligi azarin 30dk da 1 20 dk da 1 10 dk da 1 falan gibi
Dunyammmm Esracaaa son haftalar rahimde ağrı baskı atabiliyor canm. Sancısı yada ağrının takip et belli aralıklarla oluyormu diye atiyorm saate bir kere ilke başlar sonraları saatte bir kere ağrır sonra 15 dk da sonra 10 dk bu şekilde Bi düzen şeklinde ağrın varsa Bi doktoruna danis
Tugceliko-19 Esracaaa 38+3 üm ben de pazartesi doğumum var . Aynılarını yaşıyorum iğne batar gibi oluyo bi de birden yerimden zıplıyorum resmen . Sona geldik çünkü çok normal sürekli ve bitmeyen bi ağrı olursa doğum belirtisi olur
Esracaaa mevraca zaten haftaya cuma sezeryan günüm var ve 20. Haftadan beri kasılmalarım oluyor 1 haftadır makat ağrısı yaşıyorum şu 5 dk önce belimi saran ağrı ilk defa oldu 🤦🏼♀️
sevgdemr5 @Esracaaa Şu an bende aynı şeyi yaşıyorum 38+3. Kasıklarımda tuhaf bir ağrı var uyuşma gibi de aynı zamanda.
Kuzununannisi sevgdemr5 bende de sol kasık ağrısı oldu ilk kez geceden beri devam ediyor yataktan dönerken kalkarken ağrıyı sağlam hissediyorum ilknkez bı ağrım oldu acaba doğum belirtisi mi bilemedim pazartesi kontrolum var 38+1 benimde
sevgdemr5 Kuzununannisi kuzum inan bilemiyorum ki ya bende çok çaresiz kaldım. Vajina yanlarımızda kemiklerimiz var ya onların ağrısından duramıyorum bende ve yürürken resmen bebek baskı yapıyor. Ne yapsak ki
smyynurr Bu bahsettiğiniz ağrılar bende de vardı, doktora gittim. İdrar kültürü istedi ve ciddi derecede enfeksiyon çıktı, iyi takip etmek gerekiyor