Laylaaa benim de 50lik yüklemem 159 çıktı, gebelik şekeri şüpheli dendiği için 1 gün sonra 100 lük yaptilar ve gebelik şekerim kesinleşti. Şimdi diyet ve egzersiz ile evde ölçümler ile kontrol altında tutmaya çalışıyorum. O da işe yaramazsa bi süre sonra insülin desteği verecekler. Gebelik şekerinin bebeğe zararını düşününce insan mecbur hissediyor kendini her türlü teste. 100 lük yükleme de ilk saat 200 leri gördüm. Evde ölçüm çubuğunuz olduğunda anlayacaksiniz ki dikkat etmeyip istediğinizi yediğinizde defalarca 200leri görüyorsunuz, bu da demek oluyor ki aslında her dikkat edilmeyen durum bir şeker yükleme testi zaten. Yükleme yapıp bu son 200 ü görmem olacak dedim ve şimdi dikkat ediyorum. Yani kısacası bir kere daha yükleme yapıp son kez 200 ü görmek ve sonrasında hep dikkatli ilerlemek mi ,yoksa yüklemeden kaçıp her gün 200 lere çıkıp bunun farkında bile olmamak mı. Tercih sizin.