Mavilikler8 26+5’ten selamlar arkadaşlar! Uyutmayan reflü ve geçmeyen mide bulantısı var. İki kat yastık da işe yaramıyor. Kaç gün kalmış diye hesap yapıp duruyorum. Hamileliği zor geçen ve benim gibi asla hamileliğini özlemeyecek olan var mı? 👋😅
2prenses_masal-oyku Mavilikler8 bennnn miğde yanması aşırı iğrenç bişey yeşil elma yiyorum süt içiyorum anca kesiyo uykuya dalana kadar en azından kesiyo bide sık sık yiyin boş kalmasın mideniz ondanda oluyomuş
gokcetugumm Mavilikler8 9 aydır kusuyorum ve bulaniyorum inan okadar ozlemeyecegim ki biran önce de doğurmak için herşeyi deniyorum😂😂😂😂😂
mombarbie_ Mavilikler8 26+5 veee dün acillik oldum mide koruyucu başladılar surup zaten içiyordum fayda etmiyordu şimdi biraz daha iyiyim 🫠
_tuuggcce_ Patlamış mısır dene. Hamileliğimin başından sonuna kadar mide yanması yaşadım. Patlamış mısır iyi geliyordu bana 😅 bir süre sonra rennie duo kullanıyodum o da işe yaramamaya başlamıştı.
Mavilikler8 _tuuggcce_ O da mide bulantısı yapıyor. Boğaz yanması da mide yanmasından mı oluyor? İlk aylar böyle bir şikayetim yoktu ama son bir aydır sanki boğazımda alev var çok fena uyutmayan bir şey.
Mavilikler8 gokcetugumm Galiba benim de öyle olacak. Neredeyse yedi ay olacak Prilam içmeden yemek yiyemiyorum ve sabah mide bulantısı ile uyanıyorum.
cevikannesi 37+4 teyim Bi kaç haftadır üst üste geğirmelerim oluyor hafif ağzıma su geliyor rahatsız edici şekilde ardından da boğazım acıyor ve yanıyor. Şimdi yine var bu akşam da çok geğirdim su geldi vs 🥺
Mavilikler8 cevikannesi Çok büyük sıkıntı günlük yaşam konforunu çok etkiliyor. Az kalmış sizin ama umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi.