Kullandığım bı ilaç var bana adetin 5 ci gününden sonra başla dedi 21 günlük ilaç bitti 3 gün oldu göğüs hassasiyeti özelikle sol kasık ağrısı yaşıyorum olabilir mi 2 gün sonra test yap dedi bana doktor pozitif çıkarsa gel çıkmazsa diğer cyclo progynova kutuya başla dedi