Youngmotherr sevaldqn1 normal bekleyip sezaryene dönmek kırıyor insanı ablam hamileyken son ana kadar normal gitti en son sezaryene alındı diyo hakkımı yediler 😂
sporcumom 120622Aht bizim de şafak 8 görünüyor yarın 39 haftalık oluyoruz. Spor yapıyor, hurma yiyor, merdiven inip cikiyorum. Su gelmedi, Nisan gelmedi ara ara sancı oluyor o kadar. Bekliyoruz ☺️
sevaldqn1 Youngmotherr en çok korktugum sey valla suni almaktan bide bu son anda sezaryene dönmek 🥲🥲🥲
ms_annisko_ Haftadayım Ve bu haftaya kadar normal doğum olarak ilerlerken sonrasında sezeryan günü almak zorunda kaldım dolayısıyla hayatta her şey olabilir bu sebeple keskin sınırlarınız veya düşüncelerinizin olmaması sizin için daha iyi olacaktır
Senolinka 120622Aht son 2 ama bugün belimde bir şey batar gibi ağrılar başladı inşallah kendi gelir bugün 👼🏻