Kosmosss Hanımlar balığı kızartarak yersek vitaminlerinin öldüğü daha doğrusu yağa geçtiği balıkta ise çok az vitamin kaldığı söyleniyor.. buğulama ya da ızgara tavsiye ediliyor🤷🏻♀️ Sizler nasıl tüketiyorsunuz? Sizce de vitaminleri ölüyor mu doktorunuza filan danıştınız mııı? Ben Kızartma yediğimde sanki hiç değerlerini almamış gibi hissediyorum ben ve mümkün olduğunca fırında yapmaya çalışıyorum😕
Agapi00 Kosmosss fırında yapıyo eşim pastayesli soğanlı biberli yanlarıba güzel oluyo bana yağda ağır geliyo zati
Ysn Kosmosss fırında patates domates soğan ile yapıyorum ve artık midem kaldırmıyor hiç kızartma olarak yemedim doğurunca fırında balık görmek istemiyorum 😁
Ytugcek ben hamsi tava yapıyorum, ama granit tava olunca çok az yağla yapışmıyor, hemde fırından lezzetli