Cicek35
Kesinlikle. İnsanın hep yüreği ağzında oluyor. Doktora gittiğimde stresten bacaklarım titriyor kötü bir şey duyacağım diye. Bende çok zor yollardan geçtim. Bizde henüz kimseye söylemedik, öncesinde kötü şeyler yaşayınca bu sefer erkenden söylemek istemedik.İnşallah sağlıkla büyüyüp söylemek nasip olur bizede. aynı tarihlerde doğum yaparız gibi görünüyor (inşallah), yazışalım arada durumumuzu bildirelim. güzel haberlerini almak isterim.🥰