Ayyy bende de aynı sorun var lökosit 3+ yazıyor testlerimde doktorum iki kere antibiyotik verdi kullandım birkaç farklı ilaç kullandım işe yaramadı asla baskıyla daha da kötü oluyor her geçen gün üstelik bir arkadaş dün bana dut kurusu kaynatıp için sabah akşam demiş onu denicem en son çare bu arada 3+ olması yoğun enfeksiyon demekmiş doktorum demişti