Pemberuya Çocuk doğurmak bile dünya para resmen. Doğacak olan bebeklerin eşit olamayacak olmasına çok üzülüyorum. Varlıklı olanlar herşeyin en iyisini alırken, durumu iyi olmayanlar en uygunlarını alıyorlar. İşin daha kötüsü , artık orta gelirli de yok. Herkese herşey pahalı. Markete manava gittiğimde benim kadar sinir dolu olan var mı çok merak ediyorum.?