Ebalp Bayanlarr birşeyi merak edyorum ben bebegin boyunu sormayı unuttum da fl olan yerde 61 yazıyor 7 ile carpin diyolar ama cok buyuk rakam cikiyor acaba kac oluyor boyu yapmasını bilen varsa yardımcı olabilirmi 31+4 de oyleydi