Beyda1 ben kendi kasılmaların olduğunu düşünmüyorum o senin bahsettiğin çok normal artık bebek kendini doğuma hazırlıyor
Kendi kasılmaların böyle rahat rahat uzanabileceğin kasılma başladığında hemen doğrultur seni uykunda bile olsan ilk kasılmalar acıtmaz çok hafiftir ona rağmen yatamazsın çok zor yani ben uykuda yakalandım geldikçe ayağa kalktım alsa yatamadım ağrı yok ama nasıl anlatayım yatırmıyor seni öyle anladım ztn yattıkça 15 dakikada bir kalktım
Öyle düşün olayı
Sağlıklı güzel bir doğum hikayen olur inşallah 🥰