Merhaba kızlar bugün 3 4 tane nokta gibi kırmızı silik bi kan geldi oda silerken ben tedirgin oldum ama bi yanda yok yaradır olur ya temizlikten sonra yara kabuk bağlamıştır silerkende peçete hafif kan olur. 14 +4 haftalığım bidahada gelmedi kan sizce korkmalımıyım