Cindymomy Kızlar 1 hafta sonra doğum var ama Ege ismi çok kısa geliyor bize isim tavsiyesi alabilir miyiz 😍
Busrazky Cindymomy bende yaklaşık 3 hafta sonra doğum yapıcam inşallah oğlumun adını Çağan Ege koyuyoruz
Filizsz Cindymomy Benim. Oglus olsaydı yiğit egemen olcakti ikinci kızım geliyor üçüncüye nasipse 😂😊💙 Kesinlikle yiğit
tuq_ba acilicigkofte adlarıyla yaşasınlar insallah benimki 9 yasinda simdi gercekten Yusuf adının sakinligi güzel yüzü var yusuf yüzlüm diye severim🥰