sumeyye06 Yeni hamile olduğumu öğrendim kese ve kalp atışını 10 gün sonra duyacağım inşAllah düzenli iyi bir doktor ile takip etmek istiyorum yavrumu önerileriniz var mi acaba?
Ezcez sumeyye06 etlik zubeyde hanimda turkan dikisi aktas var siddetle oneririm, super bal gibi bir doktor
Nil06 Ben ankarada tobb hastanesinde calisiyorum ben de hamileyim. Burcu karamursel bizim eski doktorumuz ve cok tatlidir dogumda saglam hareket eder isini aceleye asla getirmez. Hastanemizde hala surekli dogumlara geliyor ordan emin konusuyorum
sumeyye06 Ezcez cok sagol canm bakayim bende bi kese görmedim inanamiyorum hamile olduguma😂 7 gun gecikmistim hcg 696 cikmisti 10 gün sonra gel dediler kese ve kalp atisi icin sabirsizlaniyorum